W jaki sposób komunikować się z prowadzącym lub innymi uczestnikami kursu?
Bardzo ważnym elementem podczas pracy z kursem jest komunikacja, zarówno między uczestnikami, jak również z prowadzącym. Istnieje kilka metod wymiany informacji, zarówno w formie on-line (w czasie rzeczywistym), jak również poprzez system wysyłanych wiadomości.
W kursach mogą pojawić się składowe służące do komunikacji on-line (np. czat , wideo spotkanie ), są one tworzone przez prowadzących i mogą być dostępne w różnych miejscach kursu. Z reguły zasady podaje prowadzący na spotkaniu ze studentami. Natomiast istnieje globalna metoda komunikacji (niezależnie, czy prowadzący umieścił w kursie odpowiednie składowe) działająca zarówno on-line, jak i off-line. Poniżej opisany jest sposób jej użycia.
METODA 2 (z głównej strony platformy): 1. Aby skontaktować się z prowadzącym lub innym uczestnikiem kursu należy wybrać z bloku: Nawigacja->Mój profil->Wiadomości
METODA 3 kontakt z osobą zalogowaną do kursu (z kursu – okno Zalogowani użytkownicy): 1. Aby skontaktować się z prowadzącym lub innym uczestnikiem kursu, który aktualnie jest zalogowany i korzysta z kursu, należy w bloku: Zalogowani użytkownicy kliknąć na ikonce wiadomości w wierszu z imieniem i nazwiskiem osoby, do której chcemy napisać wiadomość.
|